10/10
·531 syf.··
Beğendi
·
2018 18. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 31 Mart 2018 17:26
Kitabı yavaş okudum. Böyle bir eseri bir çırpıda bitirmek mümkün olmasına rağmen ben sindire sindire okudum. Her bir cümlesi alıntı değerinde harika bir eser. Konu olarak, kitaptaki karakterlerin her ikisinin de yaşadığı 'Taedium Vitae' denilen (yaşamdan bıkkınlık) anlamına gelen psikolojik rahatsızlık, kitabın ana iskeletini oluşturuyor. Karakterlerin uzun iç konuşmalarının bolca yer aldığı kitapta uyuşturucu, cinsellik, şiddet, alkolizm...vb gibi rahatsız edici temalar var ve kitap bunun bilinciyle okunması gerekir. Yazar, zor bir işi başarmış gibi. Bütün cümleler zekice kurulmuş. Yıllar süren bir çalışmanın ürünü gibi dolu dolu bir eser olmuş. Ayrıca kitapta din'e, faşizme, kapitalizme, ABD'ye ve Anglo-Sakson halkına bolca göndermeler mevcut. Her bir cümlesini çok sevmeme rağmen, tavsiye etmekten de bir o kadar çekindiğim bir kitap oldu benim için. Üstelik ne anlatıyor? Türü ne? gibi sorularla da kitabı kategorize etmek zor. Bende çok derin bir etki yarattı ve uzun yıllar zihnimde yer edeceği şüphesiz. Ben bunu söylemekle yetinebilirim ancak. Hakan Günday'la tanışın. Ne anlattığını, amacını ve etkisini okuyucu tecrübe etmeli bence...
Kinyas ve KayraHakan Günday · Doğan Kitap · 202535,4bin okunma
·
636 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İnşallah elimde bitmesi için bı o kadar ugrastigim bitirmek için kendimi zorladigim bir kitap var o bitse hakan gunday ile bende tanisacagim da bitmedi gitti kitap. Okuduğum kitap yüzünden kitap okumaktan soğur oldum öyle bı kitap ama bitecek insallah
Mr.Kuralay
Gönderi Sahibi
Bazı kitaplar bunu dedirtiyor gerçekten. Başıma geldiğinden biliyorum :) A.Conan Doyle un beyaz birlik inde aynı hisse kapılmıştım. Sabırlı okumalar efendim.
Uzun süredir kitabı okusam mı okumasam mı hep bir çelişkideydim güzel inceleme olmuş elleriniz dert görmesin en kısa sürede temin edip okuyacağım
Mr.Kuralay
Gönderi Sahibi
Çok teşekkür ederim beğendiğiniz için . Faydalı olduğum için sevindim.
Güzel incelemeniz için teşekkürler."Okumalıyım" dedirtiyor:))
Mr.Kuralay
Gönderi Sahibi
Teşekkürler. :) Ben de arkadaşların incelemelerinden bir çok kitabı okuma kararı aldım. Umarım pişman olmazsınız. İyi okumalar
Teşekkürler