Kitabın çok farklı kafası var ve öyle bir ağına çekiyor ki insanı tamam dur ara vericem daha fazla okuyamayacağım kafam almıyor deyip yine okumak için eline alırken buluyorsun kendini kaç bilinmeyenli denklem bilemedim ben . Okurken feci beyin yaktırıyor bir sayfayı iki defa okurken buldum kendimi. Ben zorlayıcı kitapları seviyorum anladım artık. Bu kitabı seneye tekrar okumak istiyorum ben ,fav kitabım oldu desem mi bilemedim öyle bir dengesizlik bendeki de🤷♀️