İnsan Denge’yi göz önünde bulundurmalıdır. Fakat Denge’nin kendisi bozulursa - o zaman,başka şeyleri de göz önüne almak gerek. Her şeyden önce de aceleyi.
Ben olma armağanı. Çünkü sadece kaybetmeye razı olduğumuz şey bizimdir… Bizim acımız,hazinemiz ve insanlığımız olan bu benlik,sürekli değil. Değişir; gider,denizdeki bir dalga gibi. Tek bir dalgayı kurtarmak,kendini kurtarmak için denizin sakinleşmesini gelgitlerin durmasını mı istersin?
Kendi güvenliğini satın almak için,ellerinin hünerini,kalbinin arzusunu ve aklının açlığını feda eder miydin?