Puan vermedi·280 syf.····Okunma: 11 Ekim 2025 00:25 Kitap akıcı bir dilde yazılmış,öyleki Leyla'nın hayatını sanki okumadım yaşadım. Cesaretini ve korkularını içimde hissettim.Gitme Leyla dediğim yerler oldu ;ve bir kere daha gördüm ki savaşın asıl mağduru kadınlar ve çocuklar.