·104 syf.····Okunma: 11 Ekim 2025 11:17 Yazarının dehb’li olduğunu düşündüğüm bir kitaptı. Aynı oda içerisinde birbirleriyle konuşan insanların birbirlerini dinlemeyip çok başka şeylerden söz ettiklerini okurken buluyorsunuz kendinizi. Tabii kitabın anlaşılması için yazarın hayatını ve tarzını da bilmek gerekiyor bence. Dönemin sosyolojik olayları baz alınarak kurgulanmış, bunu olaya geniş açıdan bakınca anlıyorsunuz ama sohbetler çok havada, birbirlerini dinlemeden konuşma eğilimleri çok fazlaydı ve bu beni çok rahatsız etti. En son Firs için üzüldüm… Bu kitabı da bir daha okur muyum bilmiyorum.