Siyonizme Dair 2:
Şuara 54'te yahudiler için Onlar "şirzimei kaliledir" der, yani bölük pörçük küçük , ehemmiyetsiz bir grup. Bu ayeti düşünmüştüm, madem bölük pörçük ise neden siyonizm bu kadar güçlü? Finans sistemini kurdular, kurdukları düzende istemesen de, boykot etsende her köşe başında onların değirmeni olduğu sürece sen bir kazanırken onlar milyon kazanıyorlar. Alnının teri ile kazandığın nakit paran ile dahi olsa satın aldığın ekmekte bile ödediğin paranın bir bölümü siyonizmin kasasına gittiğini söylersem şaşıracaksın belki ;ama bir hakikati anlatıyorum. Cami inşaa ettiğinde bile onun cebi dolar, hacca gittiğinde de. Baktığında böylesi bir sistemde onlar her daim büyürken onlara yetişmek için teknoloji geliştirsen dahi onlar yine kazanır durumdalar. Demek ki finansal sistemin değiştirilmesi gerekir yada Allah'ın inayetini beklemek gerekecektir ki ayetinde Allah nurunu tamamlayacaktır diyor. 200 yıl önce finansal sistemi kuran hanedanlar şirketleri aracılığıyla geleceğin yeni sistemini de kurmaktalar, blokchain. Ümmet bunu ne kadarı ile alakadır, sorarım? Yeni bir dünya nizamına hazır mıyız peki, metaverse'e? Buralara çok girmek istemiyorum, derdim her köşe başını tutan , hatta köşe başındaki dükkanını daha da genişletip, yıkıp daha iyisini yaparken bizim onlara istesen de istemesende değirmenlerine su taşıdığımız bu dünya da nasıl galip gelebiliriz? Soru bu olmalı? Muradı ilahi tecelli edecek acaba senin elinle mi yoksa bölük pörçük olmalarından kaynaklı kendi içlerinde çıkacak çıkar çatışması ile başlarını mı yiyecekler?
·
144 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.