Okuduğum ilk Stefan Zweig kitabıydı ve gerçekten harikuladeydi. Betimlemeleri olsun, olaylar örgüsü olsun çok güzeldi. Kitap sizi 70 sayfada içine çekiyor. Psikolojik boyutunun yanında korkuyu bana geçirmesini hoşuma gitti. Siz korkmuyorsunuz ama korkunun ve tedirginliği o karakterle yaşıyorsunuz. Mesela merdivenlerden inerken ellerinin titremesi vs. beni içine çekti. Tavsiyemdir alın okuyun.