8/10
·198 syf.··
Beğendi
·
2025 33. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 11 Ekim 2025 22:45
yüzbaşının kızı puşkin'den okuduğum ilk eser oldu ve dilini çok sevdim. okurken atsız'ın dilini ve kitaplarını hatırladım. hele bir de kitabın gerçekten yaşanmış olaylar üzerine kurulduğunu öğrenince gerçekten daha bir tatlı geldi bana. aktı gitti. ağır klasiklerden sonra okunmalık, araya atılmalık bir kitaptı. kitap kısacık olsa da ana karakterimiz dışındaki karakterler de oldukça güzel bir biçimde işlenmişti bana göre. bu, daha da hoşuma gitti diyebilirim. okumanızı, kitaplığınızdaysa bekletmemenizi tavsiye ederim <3
Yüzbaşının KızıAleksandr Puşkin · İletişim Yayınları · 201636,9bin okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.