·147 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Eylül 2025 00:00 İyi ki okumuşum dediğim bir kitaptı. Yazarın anlatış tarzı, karakterleri olsun mükemmel ötesiydi. Kah gururlandım, kah üzüldüm, hak eşekli kütüphaneci gibi bende acı çektim. Romanın içindekiler günümüzü yansıttığı için biraz da kahroldum. Herkesin açıp okuması gerektiğini düşünüyorum. Çok eski olmayan geçmişi okumayı sevdiğimi fark ettim. Derslerde öğretilen basma kalıp cümlelerin arkasında öyle basit anlatılıp geçilecek olaylar olmadığının bilincine vardım. Eşekli kütüphaneci olmanın öyle kolay olmadığını Mustafa amcanın canını dişine takarak didindigini okurken hem tüylerim diken diken oldu. Hemde boyle insanların var olduğunu bilmek beni de gururlandırdı. Sanki köylere eseklerle bende kitap taşıyorum öyle muhteşem bir anlatiş. Iyi ki okumuşum. Bu sene okuduğum en iyi kitaplardan biri. Önermekten vazgeçmeyeceğim. Lütfen okuyunnn.