Orhan Pamuk 'un kaleminden çıkan bu kitap Bir Baba,Bir oğul,Bir Usta,Usta çırak ilişkisini, Çırağın kırmızı saçlı kadına aşkı, Babanın oğlunu terkedişini içindeki fırtınaları, insanların ideolojik görüşler uğruna sevdiklerini terkedişlerini en çok da kaçışlarını ama en çok da elektrikçi çırağını..
Güzel alıntısı vardı altı çizilecek ama ben yinede o güzel yüreğine ağır gelir diye kıyamadım o hep gülsün istedim.Hep gülsün zamanı yarattığı başkasıyla belkide hak edenin olmalı.. Mutluluklar dileyip çekilmeli yoldan..
Fena değil ama daha iyilerini okudum yinede Orhan Pamuk'un emeğine sağlık