Bir makale için okuduğum bir kitaptı ama çok güzel buldum Bazen dilini biraz sert de bulsam.... Okurken ben de şunu düşündüm ve inandım ki ; Konu ister din olsun ister dünyevi ideolojiler , bunların içinde hep kadını küçük gören erkeğin arkasında 2. sıraya konumlayan kadını önemsese dahi bunu sadece annelik ve doğurganlık üzerinden yapan öyle okuyan bir anlayış ve bakış hakim Bu çok ilginç çünkü belki de dinlerin de ideolojilerilerin de birbirine ne kadar da zıt olurlarsa olsunlar tek ortak paydaları birleştikleri tek nokta bu... Erkek hep daha zeki daha çalışkan hatta zaman zaman Tanrı ile özdeşen olmakta Ama kadın hep eksik hep nakıs ya saf ya fitneci Ya hiç iradesi olmayan bir melek ya da tam bir şeytan Hatta bazı tanımlamalarda sadece; tarla toprak sürülecek ekilecek bir şey... Bunları okumak çok rahatsız edici idi Ama bir Doktora tezi olarak da mükemmel bulduğumu belirtmeliyim Bir kere tarafsız nesnel bir bakışla yazılmış Zaman zaman rahatsız edici de olsa realist bir dile sahip... Bu yönleri ile çok beğendiğim bir eser olmuş Korku kültleri ile ilgili makalemde saygı ve mutlulukla kullanacağım...