Puan vermedi·112 syf.····Okunma: 13 Ekim 2025 22:00 Kitabı bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine almıştım, dili yalın, sade ve sürükleyici diyebiliriz . Yazar karakterleri o kadar gerçekçi ve ayrıntılı bir şekilde betimlemiş ki kitabın devam eden bölümlerinde onları tanıyor gibi hissediyorsunuz.Ancak okuyan arkadaşlarımın aksine beni ağlatmadı , ben de elbette ki George ' nin yaptığını yapmazdım ancak kitabın en vurucu noktası da buydu. Özetleyecek olursak bende iz bırakacak , duygu yüklü bir kitap diyebiliriz