“Gitmek mi zor, kalmak mı zor?”
Sayfa 161·Kitabı okudu
Alıntı
··2 alıntı·
39,1bin Gösterim
46 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
@songecee, ikisi de aynı acının iki yüzü. Yürek hangisini seçse diğeri eksik kalıyor. Belki de en zoru, Hiçbirini seçememek.
Ercan
Gönderi Sahibi
Kesinlikle 👏👏
Bence kalan için daha zor.Çünkü giden için bence yeni şeyler çok,çok yakınken kalan olduğu noktadan adım atmak için bile nice zamanlar veriyor 🥹
En kötüsü arada kalmak. Gitmeyi de kalmayı da yapamamak..
Ercan
Gönderi Sahibi
Arafta kalmak gibi bişey
Giden için gitmek,kalan için de kalmak zor.Giden istemez bazen gitmeyi ama mecburdur, kalan ise kosmak ister bazen peşinden ama koşmaya mecali yoktur...
Gitmek, elbetteki daha zor gitmek zorunda kaldığı için..
Reklam
Kalmak daha zor kaldığın yer sevilmediğin bir yerse şayet 👍