Ercan
@siyahbeyazzzz · 8ay
Takip Et
“Gitmek mi zor, kalmak mı zor?”
Sayfa 161
·
Kitabı okudu
Alıntı
Tanrıça Uyanıyor-Saba
Bihin Edige
1063 beğeni
·
6 paylaşım
·
2 alıntı
·
39,1bin Gösterim
46 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
DAYI
@songecee, ikisi de aynı acının iki yüzü. Yürek hangisini seçse diğeri eksik kalıyor. Belki de en zoru, Hiçbirini seçememek.
23
Ercan
Gönderi Sahibi
Kesinlikle 👏👏
1
Gizle
Hilal Kucur
Bence kalan için daha zor.Çünkü giden için bence yeni şeyler çok,çok yakınken kalan olduğu noktadan adım atmak için bile nice zamanlar veriyor 🥹
20
Mehmet ER
En kötüsü arada kalmak. Gitmeyi de kalmayı da yapamamak..
13
Ercan
Gönderi Sahibi
Arafta kalmak gibi bişey
2
Gizle
Sema
Giden için gitmek,kalan için de kalmak zor.Giden istemez bazen gitmeyi ama mecburdur, kalan ise kosmak ister bazen peşinden ama koşmaya mecali yoktur...
14
Yol defterim
Gitmek, elbetteki daha zor gitmek zorunda kaldığı için..
2
Reklam
G.Kader Eker
Kalmak daha zor kaldığın yer sevilmediğin bir yerse şayet 👍
3
İleri