Bu kitapta kahramanımızın idam gününe sayılı günler kala yaşadığı sıkıntıları ve alışık olmadığı yerlerde geçirdiği zaman içindeki korkuları en acımasız bir şekilde anlatıyor. Kitabı okurken son 3 güne gelene kadar eğer arada birkaç gün bırakarak okursanız günleri istemsizce saymaya ve kitaba devam ettikçe son günlerine giren bir adamın duygularını paylaşmaya başlıyorsunuz. Ben kitabı okurken son saniyeye kadar belki kurtulur,kurtulması lazım diyip arkasında bırakacağı küçük kızını düşünüp durdum. Ve son güne gelindiğinde idamdan zevk alan halkın idamı görebilmek için toplandığı yer ve bundan hoşnut olmaları insanoğlunun ne kadar vahşi olabileceği hakkında fikir verdi. Velhasıl insanda hayata karşı daha güzel bakabilmeyi ve son gün gibi yaşayabilmeyi öğreten çok güzel bir eser.