Bu kitabın puanı neden bu kadar yüksek anlamadım. Sayfa 222’ye kadar zor okudum, resmen elimde süründü. Puanı gereksiz yüksek bence, ben abartılı buldum mddmdmdhc 222’den sonrası daha güzeldi. Romantik, aşk dolu bir kitap beklentisiyle başlarsanız beğenmezsiniz. Bir kadının hamileliğine alışma sürecini, hamilelikle birlikte gelen ben ne istiyorum sorusuna cevap arayışını okuyoruz. Ben kitabı pek beğenmedim, bence çok ortalama. 222’ye gelene kadar yarım bırakacağımı düşünmüştüm, neyse ki daha keyifli hâle geldi de 3/5 verebiliyorum.
Erkek karaktere bayıldım, çok tatlı, çok sevecen, kadın karaktere inanılmaz bağlı, minnoş, tam bir green flag beydi