Aşırı yoğun bir kitap ya.Moby dickle dili açısından aynı vibei verdi ne alakaysa.Sadece tek farkı diğeri klasik roman.Ama içeriğini beğendim abi-kardeş arasındaki iletişimsizlik güzel yansıtılmış.Ama araya böyle bir kaç karakter sıkıştırılmış gibime geldi.Bilmiyorumpek mantıklı gelmedi.Bide herkesin birbirini yargılaması…