4/10
·392 syf.··
2025 38. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 15 Ekim 2025 08:03
Bu kitap için uzun bir incelemeyi reva görmüyorum. Okuduğum ve iki gün sonrasında unutacağıma emin olduğum öylesine bir kitap gibiydi. Yazım dili korkunçtu, diyolaglardan bahsetmiyorum bile. Duygu sıfır varsa bile yazar öyle donuk yazmışki ben duygu falan hissetmedim. İlkokulda öğretmenin okuttuğu Türkçe kitabındaki hikayeler kadar boştu. Okumaya değer mi? Değmez çünkü bende ne bir iz bıraktı ne de bir şeyler öğrenmeme vesile oldu. Bu kadarı kâfi.
Gece ve SonraClaire Daverley · Domingo Yayınevi · 20241,179 okunma
·
70 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
güzel bir paylaşım olmuş, elinize sağlık.