Ama geçmişin suçu nedir bu kadar? Neden geriye bakmasınlar? Geçmiş neden tehlikelidir, oraya dönmek neden insanı tuz direğine dönüştüren bir günahtır? Kıyamet tam da geçmişi yok etmek için gelir. Sodom ve Gomora'yı terk etmek yeterli değildir, bu kolaydır, felaketten herkes kaçar. Asıl koşul, onu unutmak, hafızanızdan silmek, onu özlememektir.
Sayfa 259·Kitabı okudu
Alıntı
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.