SELAM
Kitabı genel olarak beğendim yani sürükleyiciydi diyebilirim. Hatta okurken kitabı 3 günde yarıladığımda yazarın bu sayfalara varmak için senelerini harcadığı aklıma geldikçe nasıl bir emeği bir çırpıda yuttuğumuzu düşündüm.Kitapta bir çok karakter var hatta en başından aklıma kazımak adına onların sözlerini defterime alıntı olarak kaydettim ve fark ettim ki BEAUS’ a dair alıntı işleyemiyorum çok sonradan bunun sebebini okuyunca anlıyorsunuz. Eğer deniz, korsan, gemi; savaş, mücadele, dram seviyorsanız bu kitabı mutlaka öneririm.
Hainin Mührü