Üslup olarak çok güzel bir anlatıma sahip . Osmanlı’nın harem ve taht mücadelesine bir göz gezdiriyorsunuz .Eseri büyük bir merakla aldım lakin beklentimi tam karşılamadı . Bir padişahın tahtı bırakarak babalık tarafını seçmesi ve hazin bir sonu bizi karşılıyor . Duygusal ve psikolojik betimlemeler sizi kitaba ve kurguya çekiyor . Güzel lakin benim beklentimin altında kaldı .