·415 syf.····Okunma: 18 Ekim 2025 15:05 Kitabın konusu: Elsie misafir fizik profesörüdür ama aynı zamanda bir uygulama aracılığıyla para karşılığında sahte sevgililik yapmaktadır. Greg'le bu sayede bir süre sahte sevgiliyken abisiyle denk gelir. Ancak Jack'le denk geleceği başka bi yer daha vardır, orası da iş başvurusunda bulunduğu yerdir.
Kitabı cidden sevdim. Çok akademik bir kitap olduğunu söyleyenler ve bu yüzden sevmediğini belirtenler olmuştu ama bana öyle hissettirmedi. Ayrıca yazar da notunda bunun yazdığı en akademik kitap olduğundan bahsetmiş, bu durum beni sıkmadı açıkçası. Aksine Ali ablanın böyle kitaplar yazmasını seviyorum. Bunun dışında Elsie'yi sevdim, sadece hoşlanmadığım bir olayı vardı ama onu düzeltmesine de Jack yardım etti zaten. Jack aşırı beyefendi bir karakterdi. Onu da çok sevdim. Cece ve Kirk'ün hikayesini okumayı o kadar çok istiyorum ki. Yani öyle bir düşüncesi var mı, bilmiyorum ama umarım yazar. Kirk'ü hiç okuyamadık ama Cece'yi de inanılmaz sevdim. Ayrıca tekrardan Adam ve Olive'i görmek beni duygulandırdı, maziye götürdü diyebilirim. Cidden bu kadının kitaplarını çok seviyorum, inanılmaz akıcı ve tatlı oluyorlar. Artı ve son olarak +18 bir kitaptır, ona göre okuyunuz.
Spoi olabilecek yorumuma gelirsek Laurendau'dan nefret ediyorum. Keşke meslekten atıldığını falan görseydik ya. Millicent ninemizi de daha fazla görmek isterdim. Çok tatlıydı kendisi. Yaşlıların böyle davranmaları daha tatlı hissettiriyor. Bir de son kısımda Jack'in Laurendau'dan bahsetmemesini yalan olarak algılaması çok saçmaydı. Jack yalan söylemedi, sadece gerçekleri gizledi ve açıkladığında da yine çocuğa aynı muameleyi yaptın, Elsie'cim. Neyse, sakin olacağım. Bu son kısımlardan dolayı biraz Elsie'den uzaklaştığım için bir puanı kırdım aslında ama sonra onun da kendi içinde haklı olduğunu hissettim. Çünkü ailesi inanılmaz saçma bir aile. Ve bir de bu ikilinin en azından bir evlenme teklifini ya da evliliğini görmek isterdim. Belki Cece'nin hikayesini okursak görürüm diye umut etmek istiyorum.
Kitabı çok sevdim, kesinlikle de tavsiye ederim. Bugünlük yorumum bu kadar, kendinize iyi bakın!