*SPOILER*
kitap bi intikam kitabı olarak başlıyor, aralarındaki nefreti başlarda çok zevkle okudum ama belli bi yerden sonra bu ilişki o kadar tıkanık kaldı ki çok sıktı beni. 450. sayfadan itibaren sayfaları atlaya atlaya okudum ve finaline kadar intikam sebebini hala öğrenemiyor oluşumuzu gördüğümde kitabı yarım bıraktım. uygarın dilinden okuduğumuz yerler çok keyifliydi ilk kez bi erkek karakter ağzından yazılan kısımları daha çok beğendim ancak gerçekten kurgu ilerlemeyişi hepsinin önüne geçti. 2. kitabı çıktığında alacağım ama umarım aynı şekilde bir tıkanıklıkta kalmayız.