Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 18 Ekim 2025 22:03 Kitabı bitirdim.Açıkçası çok beğenemedim yani yazarın şu ana kadar okuduğum kitaplarından en güzeli "On küçük zenciler" di kesinlikle. Orda heyecanlandığım kadar bunda heyecanlanamadım.Genel olarakta iyiydi ama etkileyicilik kısmında bir şey söyleyemicem.