Öyle çok önerilmişti ki dayanamayıp okudum, anlatımı harika güzeldi kendim yaşamış gibi okudum ama nasıl denir yüreğim ağrıdı. Canım acıdı, tam diyorum ki her şey artık yoluna girecek başka bir şey oluyor.. bence bu kitabı okumak için iyi bir psikoloji lazım beni çok üzdü. Tekrar okusam diyenleri falan gördüm, ben şahsen bir daha asla okumam. Gerek yok bir kere üzüldüm o bana yeter üzülmek isteyenler okusun bence.. Yaşamak