·494 syf.····Okunma: 18 Ekim 2025 00:00 Hayatımda en uzun sürede okuduğum okumaya doyamadığım kitap . insanın kendi adına bir hayatı yaşaması, özerkliğini ilanı gibi. sorunlar yaşayamadığımız için mi çıkıyor? şimdi ve şuandayı kaynaklarım neyse hayatı elimdekilerle karşılamadığım, geçmişten gelen korku-kolaylık-yargılarımla beslediğim için mi? cevabı evet. ebeveyn, yetişkin, çocuk hallerimiz. diyelim ki benim ilişkiler konusunda sıkıntım var, o zaman bu üçlüden birini yanlış yerde devreye sokuyorum demektir. bence çok açıklayıcı, kitap içindeki alıştırmalarla devam ettiğiniz de sorunu bilince taşıyorsunuz hadi gelsin arkasından o zaman yüzleşme. Ben okeyim sen okey misin ?