Puan vermedi·248 syf.····Okunma: 19 Ekim 2025 12:39 Altı Harfli Bir Tatlı Mısın Sen?...
Hep bildiğimiz, sonuna aşina olduğumuz bir hikaye, bir film hissi ile okudum tüm kitabı. Hatta okudukça bildiğim bir filmi bile hatırladım. O kadar tanıdık bir hikâye. Ben Şermin
Yaşar'ı seviyorum ama. Gözlemlerini kaleme alışını, kalpte dokunduğu yeri, sade dilini, atasözlerini deyimlerini, o tanıdık hikayeye "bir de buradan bak" diyen bakış açısını.. O hikâyeyi anlatışını seviyorum. Bir göz atayım dediğim hikâyenin içine sürüklendim hızla. Böyle hızlı okuduğum kitaplaı unutuyorum sonra bazen ama şimdi aklımda uzun süre Meltem'in ve Selime Teyze'nin bıraktığı soru işaretleri kalacak.
Sevdim .