·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ekim 2025 14:02 Kitap bittiğinde beynimin içinde ah bir ateş var türküsü çalıyordu.. Ne acı yaşananlar.. 68liler ne ilk nede son oldu güzel ülkemde .. Yazarın hayatını da okumustum o yüzden bır an kenfı otobiyografisi zannettim.. Dılı çok hafıf anlasılır ve akıcıydı.. Hıkaye acıklı, dramatık ve bazı bölümler çok etkıleyıcıydı.