·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ekim 2025 23:11 agatha christie’den okuduğum ilk kitaptı ve okur okumaz beş kitabını daha sipariş ettim cjsöcjşsöx o kadar beğendim ki, çok zekice yazılmıştı bence. beni sonuna kadar tatmin eden bir kitap oldu.
neden 10 değil peki? betimleme azlığından ve diyalog fazlalığından dolayı bir puan kırdım ama çok da önemli değil açıkçası biraz düşünsem puanımı 10 yapabilirim jflejxwöx