Okuduğum en kötü kitap.Çocuklar için olumsuz bir çok örnek var,büyük hayali kırıklığına uğradım. Yayınevine güvenerek gözü kapalı kitap tercihi yapılmamalı ve set halindeki kitapların önce ilk kitabı okunup sonra karar verilmeli gibi kararlar aldım bu kitaptan sonra.