Puan vermedi·360 syf.····Okunma: 19 Ekim 2025 22:06 Vây be ne dünyâları var diye özendiğimiz vahşî Batı'nın, ayrımcı, ırkçı , hikayelerinden biri hâ inanmayanlar varsa yine onların gözünden, bu da gârip de neyse!!!
Amerika'nın acımasız bir önyargı ile zehirlenmiş bir kasabasında geçen sürükleyici, yürek burkan ve dikkat çekici bir büyüme hikayesi. Büyüleyici güzellikler, vahşi eşitsizlikler dünyasına haksız yere korkunç bir suçla suçlanan bir " ZENCİYİ "savunmak için her şeyi riske atan bir adamın hikayesini kendi çocuk kahramanının gözünden anlatıyor. Zârifoğlu'nun meşhur sözünü, ben bu batıdan nefret ettim,etimle, kemiğimle nefret ettim diye değiştirmek istiyorum bu hikayeden sonra.
Saygılar...