34 güne uzaması da boşuna değilmiş Nihan’cığımın kitabının varmış bi hikmeti :)) sevdim bu denk gelişi ❤️
Uyanınnn kadınlarım !
Artık kendi iç sesimizi duymanın, kendi ritmimizle üretmenin zamanı.
Kimse bize neyi nasıl sevip üretmemiz gerektiğini söyleyemez.
Kendi odamızı, kendi alanımızı, kendi benliğimizi yaratabiliriz.
Ve evet, bu bir başlangıç 😉sessiz bir direniş, içten bir özgürleşme…