Fatih TuranlıOrada Değildim romanı ile yeniden merhaba. Hakkari'de askerlik yapan Nail'in annesinin ölümüyle yüzleşmesiyle başlıyor kitabımız. Bu yüzleşme o kadar gerçek ve etkileyici ki okurken gerçekten gözlerimde yaşlar birikti. Kitap, okuru yas, çaresizlik ve vicdan hesaplaşmasıyla içine çekiyor. Özellikle geç kalmışlık hissini o kadar derinden hissediyorsunuz ki 'Orada Değildim' cümlesi gerçekten hayat buluyor. Ayrıca kitapta toplumsal gerçekliklere de yer verilmiş. Özellikle sonlara doğru yaşanan olaylar da sınıfsal farklılıkların ülkemizde yaşattığı olumsuzluklara örnek olmuş oldu. Senden, benden, bizden bir kitaptı okurken kitaptaki dünyaya hiç yabancılık çekmedim.
Yazarın kalemini sevdim, akıcı ve okuru etkileyen türdeydi. Nice kitaplarda buluşmak ümidiyle. Kitabı okuamam vesile olan Ezgi Özcan teşekkür ederim. Sevgiyle ve kitapla kalın.