Troya savaşının soma ermesinden sonra Odysseus'un eve dönüş yolculuğunu kadınlar ve Tanrıça Athena'nın ağzından okuyoruz. Kahramanların yolculuklarının diğer insanların tarafından görmek güzel fakat bana göre bunlar biraz yüzeysel kalmış. Hele ki Madeline Miler'ın Kirkesinden Odysseusu okuduktan sonra bu kitapta Odyyseusun o büyük kahramanlığını ben hissedemedim. Yorucu değil gayet akıcı ince bir kitap. 2 ya da 3 katı detaylı olsaydı daha keyifle okunacağını düşünüyorum Tek başına baktığım zaman da, evet mitoloji sevenler için okuması keyifli güzel bir kitap.