3/10
·464 syf.··
2025 188. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Ekim 2025 13:27
Kitap aşırı canımı sıktığı için benden başka kimse yanmasın diye spoiler falan düşünmeden bam bam inceleme yapıcam :P River gerçekten şahane güzellikte akıllı bir finans analisti işten canı sıkkın çıktığı bir gün yolun üstünde olan ultra lüks bir otelin barında içki içmeye karar veriyor . Tam o sırada içerde zengin ailelerin düğünü var orada pek yakışıklı bir adam ile tanışıyor .Everett Van Cort manyak yakışıklı manyak zengin eski paradan gelen bir ailenin oğlu 37-38 yaşında asla ilişki kurmuyor . Sadece tek gecelik ilişkileri var ve o bile belli bir tip kadın ile tam River'ın tipi aradığı kadın . o akşam iki muahhbet edip ertesi akşam yemek için anlaşıp ayrılıyorlar . Fakat ertesi akşam kadın bunla yatmayınca olayın seyri değişiyor bunlar görüşmeye devam ediyor sonrasında yatıyorlar tabi . Belli noktada adamın geçmişine gidiliyor baba manyak sadist Rett bir ikize sahip anneleri bunları doğururken ölünce baba bunlara kitlenmiş . Aynı yaşta oldukları halde niyeyse dayağı hep Rhett yemiş kardeşini korumuş bu ikiliye 8-9 yaşlarında iken çalışanın kızı Lara dahil olmuş .Bu olaylar aşırı fazla uzun şekilde yazıldı temelde bu üçü sonunda sevgili oluyor üçlü takılıyor . Üniversite zamanı ayrılmaları gerekince büyük olay yaşanıyor kız diğer kardeşle gitmeye karar verince Bu kavga sırasında Rhett kızın uçurumdan düşüp ölmesine sebep oluyor . Diğer kardeş West evi terk ediyor kızın ölümü kaza diye geçiyor Rhett okulu bitirip şirketleri yönetiyor . Tam bu River olayı başlayınca 20 sene sonra geri dönen West konuyu piç etti. Kadın farkında değil ki oda nasıl oluyor anlamadım kadınla her ikisi de yatıyor . Mesela Rhett ile hafta sonu aile malikanesindeler seks yapıyorlar kadın duşa giriyor o sırada duşa West girip onla seks yapıyor . Yavaş dedim bu ne biçim pisliktir ve bunu iki kardeş rahat yapıyor . Ben mfm gayet güzel kitaplar okudum o değil sıkıntı burada kadını aldatış şekillerinin rezilliği . Bu kadın olayı istedikleri kadar birebir ikiz olsunlar nasıl anlamıyor oda ayrı tabi . K itabı okurken aralarında olan aşkı sevgiyi zerre hissetmiyorsunuz . Kadın ayrı tuhaf adamlar zaten aşırı sorunlu tipler . Ben başta okurken adam çift kişilikli çıkar konu daha güzelleşir derken olay giderek patlak hale geldi . O kadar saçma sevimsiz iletişimleri var ki sonunda aşık olduk dediklerinde komik geliyor insana . Ve evet sonunda kadın bu ikisini kabul etti falan .
Van CortCharlotte E. Hart · Independently Published · 20252 okunma
·
618 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
birinin rızası dışında onunla birlikte olmak tecavüzdür, aşık olmaya ya da kabullenmeye bağlanabilecek bir olay değildir. korkunç bir konu.
Triganis
Gönderi Sahibi
Sorma aşırı kötü delirdim inat ettim bitirdim birde 😂
🤢😱🤢
🤮🤮🤮🤮