Olsaydı...
Ben de biliyorum kapıyı çarpıp çıkmayı Ama Çok hevesliydi inancım seninle olacağına birgunol.yerimde
Şiir
·
80 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.