EYLÜL
@birgunolyerimde · 8ay
Takip Et
Olsaydı...
Ben de biliyorum kapıyı çarpıp çıkmayı Ama Çok hevesliydi inancım seninle olacağına birgunol.yerimde
Şiir
35 beğeni
·
80 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap