Merhaba dostlar
Hani bir video var ,çok gülüyorum, adam psikoloğa gitmiş, kadın "incinmişsin "demiş. E tabi okumus kadın, öyle dedi diyor .Hepimizin durumu bazen öyle degil mi aslında?Ağzımıza ediyorlar, sonra incinmissin diyorlar. Yapıp yapıp sonra "sen neden değiştin ?"diyorlar .Kırıldık ama iyi kırıldık..Şimdi iyileşme zamanı...
Kinsun'un Kırıldım Ama İyileşiyorum kitabı, genel olarak bir kişisel gelişim ve motivasyon kitabı.
Kitap, adından da anlaşılacağı gibi, hayatın zorlu dönemlerinde hissedilen kırılmışlık, yorgunluk ve umutsuzluk anlarından sonra iyileşme sürecini ve bu sürecin bir dönüşüm olduğunu vurguluyor. Kırılmanın bir zayıflık değil, insan olmanın doğal bir parçası olduğu fikrini benimsetiyor bize de..
En karanlık anların bile bir sonu olduğunu hatırlatarak umut aşılıyor ve içimizdeki gücü keşfetmeye yardımcı oluyor. Vazgeçmeye en yakın olunan noktada bile yeniden başlama cesareti kazanmayı öğütlüyor.
Affetmenin, bırakmanın, kendini sevmenin ve yeniden başlamanın gücü vurgulanmış.
Kitabın akıcı ,sade ve dostane dili adeta sustuğun yerden yakalıyor seni .Bitince kapağını kapayıp kaldırılacak kitaplardan degil bu kitap .Sıkıldığın, bunaldıgın anlarda açıp okuyacağın bir iki cümle iini ferahlatacak..
Hayat mücadelesinde yorulan, kırılan ve kendini toparlama arayışında olan herkes okumalı bence bu kitabı..
Kitapla kalın dostlar...
Kırıldım Ama İyileşiyorumKinsun