Lisbeth benim ruh ikizim ve bunu bir romanda bulmak tuhafıma gitti. Yazar iyi bir iş çıkarmış. Erkek bir yazarın elinden güçlü bir kadın karakter çıktığını görmek beni mutlu etti. Sırf bu yüzden favori kitap serim olabilir. Omurgasız kadın karakterleri okumaktansa hayatımda sadece bu kitabı okurum daha iyi.
(Feminist manifesto gibi oldu ama olsun. Ben Lisbeth'e hayranım arkadaş.)