Kötü
6/10
·96 syf.··
2025 41. kitabı
Kitaba başlamadan önce beklentilerim vardı ve bunların hemen hemen hiçbirini karşılamadı. Yenilikçi bir bakış açısı sunmuyor, beyaz hıristiyanların idealize ettiği bir yaratılış hikayesi bu. Ne okurken eğlendim ne de bana bir şey kattı. Son sayfalar güzeldi. Yine de çok yüzeysel. Havva içinde bulunduğu durumu ve dünyayı keşfetmeye çalışırken Ademin hırt gibi gün geçirmeye çalışması da çok yabancı gelmedi. Bence çok da okunmaya değer bir kitap olmamış.
Âdem ve Havva'nın GünlükleriMark Twain · Türkiye İşbankası Kültür Yayınları · 20247,1bin okunma
·
77 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.