Puan vermedi·172 syf.····Okunma: 23 Ekim 2025 18:36 Merhabalar
İlk başta ben ne okuyorum nasıl olabilir böyle şeyler diye kendimi bolca sorguladım maalesef.Burgess hiç çekinmeden tüm dehşeti,argo kelimeleri ,kan ,revan, taciz ,insanlığın kalmadığını düşündürecek her şeyi ustalıkla işlemişti .Bir grup çocukların yapmış olduğu zulümler -ki ben zulüm olarak adlandırıyorum- bolca öfke,nefret,kötülük mevcuttu .Açıkçacı beni inanılmaz derecede rahatsız eden ve sarsan bir kitap olduğunu söylemeden geçemeyeceğim .Yaşanılan olaylar çok acımasızcaydı …Yine de iyi okumalar arkadaşlar:))