·434 syf.····Okunma: 23 Ekim 2025 19:07 Yaş farkının getirdiği sıkıntıları ve travmaları iyi anlatan bir kitap oldu benim için. En sevdiğim yanı ise diğer age gap kitaplarında olduğu gibi yaş farkı geçiştirilmemişti. Tam tersine bunun getirdiği sıkıntıları ve zorluklarla yüzleştik. Bunu sevdim.
Birbirlerine olan çekimleri inanılmaz derece de hissediliyordu ama maalesef Tara yüzünden tadını pek de çıkarmadılar. Tara'ya bu sebepten dolayı başlarda çok kızgındım. Sonra aşırı derecede onaylamamasının arkasındaki sebebi öğrenince içim anlayışla doldu. Sonra bu meseleyi yaklaşık iki yıl kadar uzattı ve onların bir araya gelmesine mani olduu. Neyseki onu da bir şekil atlattık.
Yanii kısaca güzel bir imkansızdan doğan aşk hikayesiydi. Age gap seven herkese de öneririm.