Herkes babasına bir kitap yazacak. Sence kitabın son cümlesi ne olurdu? Ben başlıyorum ; “Artık seni affetmiyorum, çünkü affetmek bile değer ister.”
Alıntı
··1 alıntı·
25,8bin Gösterim
83 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
En başa yeniden dönmek ve yine senin sevginle mutlu olmak için şu anı geri verirdim. Sonsuz bir sevgi ile seviyorum seni. İyi ki senin kızın olmuşum.
Baba hayatta en büyük sınavım hep sen oldun.
Her zaman iyi bir baba olmaya çalıştın ama ne iyi bir baba olabildin ne de bi eş. Annemin affettiği gün affedeceğim seni.
başımı okşaman, kazanacağın binlerce paradan daha değerliydi.