"çünkü insan yalnızlığı bir kere tattı mı,başka türlü de var olmuş olabileceğine inanması artık imkansızdır"kitabı en iyi anlatan cümle bana göre.Annelerinin ölümünden sonra akrabalarıyla yaşamak zorunda kalan iki kardeşin hikayesi.Beni çok içine çekmedi açıkça