Kitap çok kısa ama akıcı üç arkadaşın bu konular yani din yasaları üzerine konuşması çok güzel ve değişik olmuş ben çok beğendim.Eger kanun yasalari gibi din yasaları varsa elbette bunlara saygı göstermek ve elinden geleni yapmak gerekir ve bu çok önemlidir ama sadece bu değil her konu da konuşulması çok güzeldi ve çok anlamlı bir şeydi