Gilmore Girls tarzı bir kitap beklentisiyle elime aldığım bir kitap oldu açıkçası ama benzetmek haksızlık olur diye düşünüyorum, anlatımı tasviri bence güçlüydü kendimi kitaba çok güzel kaptırdım, benim bitirmem uzun sürdü çünkü vakit bulamadım ne yazık ki okumak için, yeterince tatmin edici bir aşk hikayesi olarak bulmadım epey zorlu bir mutlu sondu, gereksiz uzadı gibi (: ama sevimli iç ıstan hızlı akıp giden bir kitaptı açıkçası ben yazarın diğer kitabını da almayı düşünüyorum kitabın kapağı gibi sevimli :)) Pumpkin Spice Kafe