Hepsinden önemlisi kendimi unutmayı öğrenmiştim.
Sayfa 58·Kitabı okudu
·
1 +1'leme
·
293 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çocuk olunca ben bu😄
Beyan
Gönderi Sahibi
Anne olunca kendini unutmak zorunlu hizmet gibi oluyor dimi 😅 ama sen yine de kendini ihmal etme 🫠🌸
Beyan ya bi süre unutuyorsun ama sonra toparlıyorsun hemen😄 etmem canım Beyan😍🪻
Beyan
Gönderi Sahibi
Seda Nida Demir 🤍🫂🥰