Gerçek olduğunu bildiğimiz hikayeler okumak insanı üzüyor. Kadınlar genelde en mağdur olan taraf oluyor . Kitapta kırmızı oda dizisinde de işlenen birkaç yaşanmış olay ve kahramanların kurtuluş hikayeleri var. Allah tüm sevdiklerimizi ve bizi kötülerden korusun