Oldukça kısa bir kitap,
yazdığı diğer kitaplara kıyasla kalitede düşüklük bariz, hayatta beklememiz gereken yerleri ve beklemekten ne kadar sıkıldığını beyan ediyor,
yayıncısının zoruyla yazdığını da itiraf ediyor açıkçası,
okunması şart mıdır emin değilim