Puan vermedi·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ekim 2025 14:06 Kitabi ovmeye nereden baslasam bilemiyorum. Tek mekanda geciyor, esas olarak 2 ana karakter ve 1 adet yan karakter var (edith). Dil cok sade. Sayfalar birbiri ardina akip gidiyor. Ayrica kapak tasarimi tek kelimeyle "MUHTESEM". Ilk bakista bir anlam ifade etmiyor ama kitabi okudukca tablo, muzik, Lise, otto... hepsi yerine oturuyor. Ayrica bu olaylarin tamamen yasanmis olmasi, karakterlerin gorece yakin zamanda yasamis olmasindan dolayi beraber fotograflarinin olmasi vs. Hepsi muhtesem.
Uzulerek soyluyorum ki kadin fizikci diyince aklima sadece Marie Sklodovska Curie geliyordu. Lise Meitner'in adini ilk defa bu kitapta duydum. Bu da benim ayibim olsun. Kitap muhtesem. Okuyun okutturun.