Kitap okumanın benim için anlamı bu, ya sizin ki?
Bizler kitabı okumuyor tamamiyle o anıları yaşıyoruz sanki. Kimisiyle bir gezgin oluyor özgürce seyehat ediyor kimisiyle de aşkı doruklarına kadar yaşıyoruz, kimisiyle hüzünlenip depresyona girerken bir sonrakiyle komedinin dibine vuruyoruz. Bizler kahve kitap kokusunu anımsarken tekli koltuğumuzda ise kitaptaki suçluların peşine düşüyoruz... Bizler kitapları okumuyoruz, sadece farklı evrenlerde ordan oraya gezip yeni keşifler edinen bir hayalperest oluyoruz...🦋
··
1.559 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben bazen normal hayatta bile o durumu yaşamış gibi oluyorum aileme diyorum o geçen bunu yapmamış mıydık bana tuhaf tuhaf bakıyorlar sonra aklıma geliyor kendimi o kadar kitaba kapatıyorum ki gerekçek yaşadığımı düşünüyorum artık okumuyorum yaşıyorum resmen
Hilal Deniz
Gönderi Sahibi
Emine Akbaş 😊🌸
George R. R. Martin'in de dediği gibi: “Kitap okuyan biri, ölmeden önce binlerce hayat yaşar. Hiç okumayan insan ise sadece bir hayat yaşar…”
Hilal Deniz
Gönderi Sahibi
Neler kaçırdıklarını bir bilseler...