Bu sefer başka bir karakterin bakışıyla okuyoruz dünyayı. Asıl karakterin erkek kardeşinden. Naif olması hoş olsa da abisi hoşlandığı kız arasında bir aşk üçgeni beni inanılmaz rahatız etti. Yani başka kız karakter yok muydu?? Ki olduğunu da görüyoruz. Bu karakterin bakışından okumaktan pek keyif almadım açıkcası. Kitaptaki oyunların mantığını geçmişini anlatmak dışında pek de bir şey olmadı. Ama seriye yine devam edicem.